Pis en Venda – Zona El Sucre
Viure en un espai únic.
Descobreix l’encant de viure en un espai únic on la tradició i la modernitat es troben. Aquest bonic pis de planta baixa amb 103 m2, situat en un edifici totalment rehabilitat a només 2 minuts a peu del centre, t’ofereix disseny, funcionalitat i qualitat de vida.
L’habitatge, amb una reforma integral a estrenar, ha estat dissenyat combinant la calidesa de la fusta amb el caràcter dels mosaics hidràulics. Cada detall ha estat cuidat per a crear un ambient acollidor i ple de personalitat.
La distribució és clara i funcional. El pis compta amb tres habitacions: una suite espaiosa amb bany complet i dues habitacions individuals. També hi ha un segon bany complet. La cuina, oberta al menjador, és de línies modernes i està equipada amb forn, microones i rentavaixelles. A més, disposa d’un safareig independent que també fa funció de sala de màquines.
El pis està equipat amb calefacció de gas natural i aigua sanitària per aerotèrmia, radiadors d’alumini, fusteria exterior amb doble vidre, fusteria interior lacada blanca, terres gres amb imitació de parquet i mosaic hidràulic, sostres amb bigues de fusta vista i llums de Led.
La seva orientació sud garanteix una increïble lluminositat durant tot el dia i l’ACS per aerotèrmia t’assegura un màxim confort i un gran estalvi energètic. Un dels punts més destacables d’aquest pis és la tranquil·litat que ofereix el fet de tenir només 2 veïns per planta.
Una oportunitat única per a estrenar un habitatge de somni en una ubicació immillorable amb disponibilitat immediata. Posa’t en contacte amb nosaltres per a més informació.
Sol·licita’ns informació
Simulador d’hipoteca
Us agradaria començar a fer un càlcul orientatiu de la hipoteca? Aquí teniu un simulador que us permetrà calcular-ne una primera aproximació. Però recordeu: aquest càlcul és orientatiu.
Per obtenir els valors reals cal que us poseu en contacte amb la vostra entitat financera.