Pis en Venda – Zona Centre
Pis amb terrassa, vistes panoràmiques i 4 habitacions al centre de la ciutat.
Ubicat a la cinquena planta d’un edifici amb ascensor, aquest magnífic pis cèntric en xamfrà de 129 m² destaca per la seva lluminositat, la distribució funcional i les vistes panoràmiques al Montseny, les Guilleries i la Creu de Gurb.
La zona de dia està distribuïda en un ampli rebedor que dona pas a un gran menjador-sala d’estar amb sortida directa a la terrassa, ideal per gaudir de l’exterior i la llum natural. La cuina office, també àmplia i funcional, és perfecta per al dia a dia i compta amb una còmoda zona de menjador informal.
A la zona de nit hi trobem quatre habitacions dobles, totes exteriors, i dos banys complets: un amb dutxa i l’altre amb banyera. A més, disposa d’una pràctica cambra de rentar independent.
La seva situació és immillorable: a pocs minuts a peu de l’estació de tren i autobusos, envoltat de centres escolars i a tocar del nucli comercial de la ciutat.
Inclou dues places d’aparcament per a vehicles grans i està disponible per entrar a viure immediatament.
Sol·licita’ns informació
Simulador d’hipoteca
Us agradaria començar a fer un càlcul orientatiu de la hipoteca? Aquí teniu un simulador que us permetrà calcular-ne una primera aproximació. Però recordeu: aquest càlcul és orientatiu.
Per obtenir els valors reals cal que us poseu en contacte amb la vostra entitat financera.










































































