Local de lloguer – Zona Santa Anna
Local comercial de 148 m², amb 82 m² de Planta baixa i 66 m² d’altell. Destaca per les seves divisions internes i les seves característiques d’accessibilitat i lluminositat. Es troba en bon estat de conservació. Disposa de grans finestrals, apte per a qualsevol activitat comercial i ideal com a oficines, amb terres de gres, fals sostre, il·luminació, instal·lació elèctrica, aire acondicionat, tancaments exteriors d’alumini i vidre.
Gràcies a la seva ubicació, el local gaudeix d’aparador i una excel·lent visibilitat, ideal per a captar l’atenció tant de vianants com de trànsit rodat. La llum natural i la seva disposició oberta fan que sigui un espai lluminós i acollidor.
Una gran oportunitat per a establir-hi comerç, oficines, centre de serveis o qualsevol activitat que requereixi espai, imatge i ubicació estratègica a la zona de Santa Anna.
Sol·licita’ns informació
Simulador d’hipoteca
Us agradaria començar a fer un càlcul orientatiu de la hipoteca? Aquí teniu un simulador que us permetrà calcular-ne una primera aproximació. Però recordeu: aquest càlcul és orientatiu.
Per obtenir els valors reals cal que us poseu en contacte amb la vostra entitat financera.