Dúplex en Venda – Zona El Nadal
Exclusiu àtic dúplex a Vic amb vistes espectaculars i gran terrassa.
Aquest àtic dúplex és ideal per a qui busca espai, llum i qualitat de vida, en una de les zones residencials més sol·licitades de la ciutat.
Amb una superfície construïda de 248 m² i 212 m² útils, aquest habitatge ofereix una distribució molt còmoda i funcional, amb amplis espais interiors i exteriors.
A la planta principal hi trobem dues suites amb bany privat, una habitació doble, una individual i un gran menjador-sala d’estar amb llar de foc i sortida a un balcó. La cuina office és àmplia i equipada, i compta amb una gran illa central i acabats de disseny.
La planta superior està destinada a l’oci i el descans, i és un espai ideal per a rebre visites. Disposa d’una gran sala polivalent amb accés directe a una espectacular terrassa de 150 m², orientada a tres vents. Un espai exterior on gaudir de la vida a l’aire lliure, amb zona de barbacoa i vistes panoràmiques a la ciutat i a la Creu de Gurb.
El pis està en molt bon estat i compta amb acabats de qualitat: terres de parquet, banys amb parets de marbre, fusteria exterior d’alumini amb doble vidre, sostre de fusta a l’estudi, armaris encastats, calefacció de gas natural i aire condicionat amb bomba de calor. A més, és totalment exterior i té una orientació sud-oest-nord que garanteix llum natural durant tot el dia.
Compta amb ascensor i plaça d’aparcament inclosa.
Una llar exclusiva, amb espais amplis i ben cuidats, ideal per a famílies que volen viure a prop del centre sense renunciar a la calma ni al confort.
Per a més informació, sol·licita una visita.
Sol·licita’ns informació
Simulador d’hipoteca
Us agradaria començar a fer un càlcul orientatiu de la hipoteca? Aquí teniu un simulador que us permetrà calcular-ne una primera aproximació. Però recordeu: aquest càlcul és orientatiu.
Per obtenir els valors reals cal que us poseu en contacte amb la vostra entitat financera.
















































































































