Pis en Venda – Zona Mil.lenari

Pis en venda lluminós amb balcó, 3 habitacions i pàrquing a Plaça del Mil•lenari, a 2 min del centre.

foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
3
Habitacions
2
Banys
83
m2 construïts

Un pis on la llum i la ubicació ho posen fàcil des del primer moment.

En venda aquest habitatge de 83 m² està situat a la zona de la Plaça del Mil·lenari, a a només dos minuts caminant del centre i amb tots els serveis a l’abast, inclosa la Universitat.

Situat en una planta alta amb ascensor i orientació sud, destaca especialment per la seva llum natural constant i les vistes obertes, que aporten sensació d’amplitud i confort en el dia a dia.

La zona de dia s’organitza en un saló menjador ampli i acollidor, amb sortida directa a un balcó amb vistes a una gran plaça per a vianants, un espai agradable per desconnectar sense sortir de casa.

La cuina, funcional i ben aprofitada, incorpora una zona de minioffice ideal pel dia a dia i accés a una galeria tancada que actua com a safareig independent.

A la zona de nit, hi trobem una suite principal amb armari encastat i bany propi, a més de dues habitacions individuals versàtils i un segon bany complet amb plat de dutxa.

Pel que fa als acabats, el pis ofereix materials de qualitat i confort: terres de parquet natural, fusteria interior de faig, tancaments d’alumini amb doble vidre i calefacció de gas natural amb caldera de condensació recentment instal·lada.

La propietat inclou plaça de pàrquing al mateix edifici, un valor afegit especialment pràctic en aquesta zona.

Per a més informació, no dubtis a contactar-nos.

315.000 €
|
Ref: 002745

Certificat energètic

  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
Consum d'energia kWh/m2 any: 198.00
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
Consum kg CO2/m2 any: 42.00

Sol·licita’ns informació

Simulador d’hipoteca

Us agradaria començar a fer un càlcul orientatiu de la hipoteca? Aquí teniu un simulador que us permetrà calcular-ne una primera aproximació. Però recordeu: aquest càlcul és orientatiu.

Per obtenir els valors reals cal que us poseu en contacte amb la vostra entitat financera.

Immobles relacionats
Pis de lloguer -  Zona El Nadal
002819
Vic | 1.050
Superficie 65,12 m2 | Habitaciones 2 | Baños 1
Pis.
Dúplex en Lloguer - Zona Caputxins
002743
Vic | 1.300
Superficie 138 m2 | Habitaciones 3 | Baños 3
Magnífic dúplex a estrenar i cantoner situat a una primera planta d’un edifici al barri dels Caputxins, a 5 minuts...
Pis en Venda - Zona Estadi
002784
Vic | 145.000
Superficie 81 m2 | Habitaciones 3 | Baños 1
Pis de 81 m² completament exterior i amb orientació Sud, garantint la llum tot el dia i donant calidesa al...
Pis en venda - Zona l'Estadi
002817
Vic | 170.000
Superficie 93 m2 | Habitaciones 4 | Baños 1
A només uns minuts a peu del centre de Vic hi trobem aquest pis de 93 m², situat a la...
lupa
Filtrar