Pis en venda – Zona l’Estadi
ampli i lluminós amb balcó i terrassa a prop del centre de Vic.
A només uns minuts a peu del centre de Vic hi trobem aquest pis de 93 m², situat a la zona del Passeig de la Generalitat i amb tota mena de serveis, comerços i equipaments al seu voltant.
L’habitatge es troba en una primera planta sense ascensor i destaca per la seva bona llum natural i l’amplitud dels seus espais. Disposa d’un ampli menjador-sala d’estar amb sortida directa a un balcó, que aporta llum i ventilació a la zona de dia.
La zona de nit es distribueix en quatre habitacions (tres dobles i una individual), ideals tant per a famílies com per a qui necessita espai extra per a despatx o estudi. També compta amb un bany complet amb plat de dutxa, cuina tipus office funcional i cambra de rentar independent, que aporta comoditat al dia a dia.
A la part posterior de l’habitatge trobem una agradable terrassa amb gespa artificial, un espai ideal per crear una zona de descans o gaudir de l’exterior durant tot l’any.
El pis disposa de calefacció de gas natural, tancaments exteriors de fusta amb doble vidre i terres de terratzo.
Un habitatge amb bona distribució, lluminós i amb molt potencial, situat a pocs minuts del centre de Vic.
Certificat energètic
- A
- B
- C
- D
- E
- F
- G
- A
- B
- C
- D
- E
- F
- G
Sol·licita’ns informació
Simulador d’hipoteca
Us agradaria començar a fer un càlcul orientatiu de la hipoteca? Aquí teniu un simulador que us permetrà calcular-ne una primera aproximació. Però recordeu: aquest càlcul és orientatiu.
Per obtenir els valors reals cal que us poseu en contacte amb la vostra entitat financera.































