Pis en venda – Zona l’Estadi

ampli i lluminós amb balcó i terrassa a prop del centre de Vic.

foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
foto-tour
4
Habitacions
1
Banys
93
m2 construïts

A només uns minuts a peu del centre de Vic hi trobem aquest pis de 93 m², situat a la zona del Passeig de la Generalitat i amb tota mena de serveis, comerços i equipaments al seu voltant.

L’habitatge es troba en una primera planta sense ascensor i destaca per la seva bona llum natural i l’amplitud dels seus espais. Disposa d’un ampli menjador-sala d’estar amb sortida directa a un balcó, que aporta llum i ventilació a la zona de dia.

La zona de nit es distribueix en quatre habitacions (tres dobles i una individual), ideals tant per a famílies com per a qui necessita espai extra per a despatx o estudi. També compta amb un bany complet amb plat de dutxa, cuina tipus office funcional i cambra de rentar independent, que aporta comoditat al dia a dia.

A la part posterior de l’habitatge trobem una agradable terrassa amb gespa artificial, un espai ideal per crear una zona de descans o gaudir de l’exterior durant tot l’any.

El pis disposa de calefacció de gas natural, tancaments exteriors de fusta amb doble vidre i terres de terratzo.

Un habitatge amb bona distribució, lluminós i amb molt potencial, situat a pocs minuts del centre de Vic.

170.000 €
|
Ref: 002817

Certificat energètic

  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
Consum d'energia kWh/m2 any: 193.00
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
Consum kg CO2/m2 any: 40.00

Sol·licita’ns informació

Simulador d’hipoteca

Us agradaria començar a fer un càlcul orientatiu de la hipoteca? Aquí teniu un simulador que us permetrà calcular-ne una primera aproximació. Però recordeu: aquest càlcul és orientatiu.

Per obtenir els valors reals cal que us poseu en contacte amb la vostra entitat financera.

Immobles relacionats
Pis de lloguer -  Zona El Nadal
002819
Vic | 1.050
Superficie 65,12 m2 | Habitaciones 2 | Baños 1
Pis.
Dúplex en Lloguer - Zona Caputxins
002743
Vic | 1.300
Superficie 138 m2 | Habitaciones 3 | Baños 3
Magnífic dúplex a estrenar i cantoner situat a una primera planta d’un edifici al barri dels Caputxins, a 5 minuts...
Pis en Venda - Zona Estadi
002784
Vic | 145.000
Superficie 81 m2 | Habitaciones 3 | Baños 1
Pis de 81 m² completament exterior i amb orientació Sud, garantint la llum tot el dia i donant calidesa al...
Pis en Venda - Zona Centre
002803
Vic | 173.250
Superficie 46,97 m2 | Habitaciones 1 | Baños 1
Viure a dos minuts a peu de la Plaça Major, en ple centre de Vic, és una oportunitat única. Aquesta...
lupa
Filtrar