Pis en venda – Zona Centre
Pis totalment rehabilitat de disseny.
Pis tot exterior en xamfrà totalment rehabilitat de disseny amb molt bona orientació sud, on podràs gaudir de sol tot el dia i de vistes espectaculars.
El pis consta de 110 m² i està distribuït amb una cuina oberta al menjador que disposa de grans finestrals i molta llum natural, tres habitacions dobles i una individual, amb armaris encastats a totes les habitacions, dos banys complets amb plat de dutxa i una petita habitació habilitada com a rentador.
Acabar amb tancaments exteriors d’alumini amb vidres dobles, terres de gres imitació de parquet, portes lacades blanques, calefacció amb aerotèrmia i il·luminació interior amb tecnologia LED.
Plaça d’aparcament i traster inclosos en el preu.
Pis situat al centre de Vic amb fàcil accés a tots els serveis. Actualment llogat a estudiants amb una bona rendibilitat.
Certificat energètic
- A
- B
- C
- D
- E
- F
- G
- A
- B
- C
- D
- E
- F
- G
Sol·licita’ns informació
Simulador d’hipoteca
Us agradaria començar a fer un càlcul orientatiu de la hipoteca? Aquí teniu un simulador que us permetrà calcular-ne una primera aproximació. Però recordeu: aquest càlcul és orientatiu.
Per obtenir els valors reals cal que us poseu en contacte amb la vostra entitat financera.