Exclusiu dúplex en venda en una de les millors zones de la ciutat. Ubicat a la cinquena planta de l’edifici, compta amb una superfície total de 237,44 m2 útils distribuïts de forma pràctica en dos nivells.
A la planta principal hi ha un ampli i lluminós menjador-sala d’estar amb sortida a una terrassa de 8.55 m2, i cuina office amb un ampli rebost. També disposa de bany complet, una habitació doble, una individual que pot utilitzar-se com a despatx, i una fantàstica suite amb vestidor i bany privat amb dutxa i banyera d’hidromassatge.
A la planta superior hi ha una habitació doble, cambra de rentar i un fantàstic estudi diàfan amb llar de foc i sortida a una terrassa solàrium de 39.66 m2 orientada al sud. Des d’aquesta planta es pot gaudir de l’espectacular vista panoràmica de la ciutat amb el Montseny de fons i de l’emblemàtica plaça de el Mil•lenari.
El dúplex és totalment exterior i compta amb terres de parquet i acabats de qualitat. A més, està molt a prop de les principals vies de comunicació, el centre ciutat, la universitat i el transport públic. Inclou dues places d’aparcament i traster al mateix edifici, per una major comoditat i seguretat.
No dubteu a contactar amb nosaltres per concretar una visita i gaudir d’aquest magnífic dúplex en una situació immillorable.